top of page
  • פעילות יצירתית היא הזדמנות להביע רגשות, מחשבות דעות ועוד. זכרו שהמטרה היא ההבעה עצמה ולא התוצר או הפרשנות שלכן ליצירה.

  • כאשר אתם מגיבים על תוצר עשו זאת מתוך התבוננות. כך תוכלו להתייחס לבחירת הצבעים, לסיפור שתראו, לטכניקה ועוד.

  • "באומנות כמו באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה" הכל אפשרי ולגיטימי, מכאן מומלץ לא להפעיל שיפוט: טוב רע, נכון לא נכון, יפה מכוער. יתכן שתראו חתול בלי עניים או שמיים ירוקים, אז מה?

  • ילדכם חווים חוויות, לומדים ומתנסים, לתהליך הלמידה ערך רב. גם אם נדמה לכם שהתוצר לא מרשים. ניתן לומר מילה טובה על התהליך.

  • התוצרים של ילדיכם הוא פרי עשייתם. מומלץ להתייחס אליהם בכבוד ובתשומת לב גם אם הדבר נראה לכם חסר משמעות. התבוננות, התייחסות, ומילה טובה יעבירו לילדכם מסר רב משמעות על עשייתם וידרבנו אותם להמשיך לצור.

[הגדרה ויקופדיה למושג יצירה - יצירה היא מונח מופשט, המתאר התייחסות לדבר מה כאל תוצר של תהליכים מורכבים בעל ערך סובייקטיבי מוסף]

זכרו!

הילדים שלנו הם יצורים יצירתיים ביותר. חוש ההמצאה והמקוריות טמון בהם.

שיעורי האומנות הם הזדמנות מצוינת לתת לתכונות אלו לבוא לידי ביטוי במלוא העוצמה.

איך להגיב ליצירה של ילדים

כיצד להגיב לתוצר פי ידם של ילדיכם?

פעמים רבות כשאנו רואים את ילדנו יוצרים אנו נוטים לבטא רגשות,

דעות ומחשבות על המעשה. באמירות שלנו חבויות העמדות שלנו לגביי יצירה עצמית.

מניסיון רב שנים בלימוד אומנויות אספתי מספר טיפים שיכולים להועיל לכם כאשר

אתם פוגשים בתוצר פרי ידם של ילדיכם (ראו זאת כהזמנה סימפטית מעוררת מחשבה..)

  • יצירתיות הנו כלי חיוני ותורם בכל תחומי החיים. גם רופאים, עורכי דין ומדעניםנדרשים להיות יצירתיים ומקוריים. לימודי האומנות הנם פלטפורמה נפלאה לטיפוח החשיבה היצירתית בכל אחד ואחת מאתנו.

 

bottom of page